EuroShop is het innovatie- en trendplatform voor de retail en biedt een overzicht van de mogelijkheden van vandaag en de oplossingen voor morgen.
Met als slogan All dimensions for success! presenteert EuroShop 8 retail-belevingswerelden, waarin alle facetten voor de branche worden uitgelicht.
Productgroepen
winkelinrichtingen, architectuur & design, verlichting, koelinstallaties, visuele merchandising, verkooppromotie en POS-marketing, communicatie, informatie- en beveiligingstechnieken, standbouw, design en events
Bezoekersdoelgroepen
retailhandelaars in food & non-food, consumptiegoederen- en investeringsgoederenindustrie, kleinhandelaars in mode en mode-industrie, groothandelaars, winkelinrichting en interieurdecoratie, catering, evenementencatering, architectuur, ambachten, reclamebureaus, grafisch designbureaus, visuele marketing en merchandising, standbouw, evenementenbureaus, IT industrie en veiligheidstechniek, gezondheidszorg, wellnesscentra, uitbaters van shoppingcentra
Bijzonderheden
EuroShop behoort tot de EuroShop trade fair family; een uniek portfolio van 4 internationale gespecialiseerde retail-beurzen die elkaar door de gedeelde expertise en het netwerk versterken.
Beursfrequentie
driejaarlijks
Volgende editie
februari / maart 2026